min lördag

idag är det lördag och vädret är super! har på mig en grön tunika och orange leggings.
snart ska jag fara upp till stallet och packa ihop alla safaris grejer, han flyttar till teg idag.
ska ha honom där istället för det kommer bli så mycket bättre. det blir ju längre att fara, men det finns jättebra ridvägar, inhängnad volt, ridbana, skrittmaskin, nära till ridhus och hovslagare+veterinär finns. så det känns bra.
men innan han lämnas av på teg ska vi fara till hippologum och rida igenom ett dressyrprogram, LC:2.
ska tävla en lok/reg dressyr på Surf 6 juni. s p ä n n a n d e.

ja det är väl vad som händer idag.
+ idag fyller Victoria 15 år, grattis gums!

nu innan jag ska till stallet så slänger jag in lite bilder från vännäs tävlingen. =)


* fullfart
full fart


*efter clearrounden


*prisutdelning


*en andra plats i LC


*framhoppning


* LC


* underbara älskade Safari


<3

Kommentarer
Postat av: mandiieee

ni är så söta så man får gåshud :]

2009-05-30 @ 15:48:37
Postat av: challiiis

tack så mycket :D:D!!



ska du vara med på Hippos tävlingar? :)

2009-07-11 @ 00:56:35
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: c

haha, nämen emma!! hoppning är ju kingen

skaffa nytt material da!!

2009-07-11 @ 01:36:36
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: c

tack så mycket :) ska du vara med på hippotävlingarna? =D

2009-07-22 @ 21:15:43
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0