Hej Allihopa!

Jag sitter nu hos Sofia i stan och knaprar på en pomes frites. Jag ska sova hos henne och imorgon ska jag följa med henne till Forslunda. Så jag sätter inte min fot på hörnefors skolan imorgon ;)


Jag har egentligen bruna ögon, men nu är jag plötsligt blåögd! Jag och fia har linser på oss. SMOKIN HOT är vad vi är! Det var jäkligt roligt för vi var i affären och alla riktigt stirrade på våra isblåa ögon! Kan tyvärr inte lägga in någon bild just nu, men jag visar er sen!
Nu ska fia sminka mig sedan blir det utgång. Stadens gator, here we come!
Ha en bra torsdagskväll folks! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: javaneh

sv: håller tyvärr inte med, jacobs kropp är verkligen något helt galet.....<3

2009-12-03 @ 20:11:36
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0