Men ovanligt

Lustigt att mitt senaste inlägg som kom upp handlade om att jag hade blivit sjuk igen och nu är jag sjuk IGEN?! Var på jobbet igår, men fick rulla hem vid tolv för att jag kände av en förkylning och hade ont i kroppen. Ringde sjukvårdsupplysningen när jag kom hem och berättade att jag blivit sjuk tre gånger på en månad. Svaret dom kunde ge mig var att jag mest troligt inte låtit kroppen vila tillräckligt så att jag blir sjuk igen. Men vem hinner ta det lugnt med jobb, stall och träning. Så fort man känner sig pigg är det ju inget nöje att sitta inne och mögla.. 

Men det är helt enkelt det jag ska försöka göra då, vila. Och blir jag sjuk igen så skulle jag höra av mig för då kan jag eventuellt ha en infektion i kroppen. Är väl bara vänta och se då, så får jag ta det lite chilledill och boosta kroppen med gröna smoothies och sånt där stuff. Känns lite lättare att jag hittat serien Ex on the beach som är helt i min smak. Draaama. 

Bjuder på två pics från jobb, en från i lördags med mina bruders & en från här i sängen. Ciao peepsis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0