Mat & Prat

Hallå! Äntligen ett inlägg jag slipper börja med att berätta att jag blivit sjuk igen. Känner mig rätt pigg nu och jobbar som vanligt, men avvaktar motvilligt fortfarande med gymmet eftersom att jag blivit sjuk så fort jag kört igång igen. 

Men idag har jag iaf hunnit vara ner på stan en sväng då jag jobbar kväll och inte börjar förrän kl17. Hängde inne på Kakmonstret en stund och fortsatte sedan till Mat&Prat för att luncha med Carro. 



Mycket som händer och sker i livet mitt nu och jag har mycket kul att se framemot, speciellt nästa vecka då det ser ut att bli en tripp till Stockholm tillsammans med pappa. Bara att passa på och njuta när saker och ting känns helbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0