- Valborg & Flytt

Valborgsfirande med vännerna igår! Började med att vara ett gäng hemma hos mig för att köra igång kvällen. Lite senare blev det att dra vidare och då blev det för vissa att dra hem och andra att dra vidare på annat håll. Men vi drog som sagt till en annan fest en liten stund, innan det blev iväg till ännu en annan fest. Himla rännande. Kvällen avrundades hemma hos mig med lite härligt folk och sedan slocknade jag runt halv tre.
 
Vaknat upp till rätt fint väder och snart tänkte jag börja packa ihop kläder och annat för idag flyttar jag!!! Som jag väntat på denna dag. Får se vad det blir att hitta på sedan. Hade velat få in min moppe till stan, men får se om det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0