Igår och idag

Ledig dag igår på fettisdagen. Började med ett gympass och körde ben. När jag var klar drog jag förbi jobbet en snabbis för att se hur det gick och därefter fortsatte jag till stallet. Tog in Harry till hippo och skuttade lite. Andra gången jag hoppar honom och tredje gången i hans fyraåriga liv. Började travhoppa och provade sedan i galopp. Visste inte hur bra koll han skulle ha på avstånd, men det fixade han. Cool och obrydd häst, lite tryck som saknas bara, men det kommer när han blir starkare i kroppen. Känner att det går åt rätt håll iaf. 

På kvällen blev det att hänga med Fia för att hämta hem Royye som stått på lösdrift. Ungefär fyra timmar i bilen. Hann även hämta ut mitt paket från fitnessguru. Beställde bland annat en proteinbar med smak choklad/banan för att testa smaken. Den slank ner nu efter morgonens gympass. Riktigt bra smak. Nu ska jag dra mot jobbet! Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0