- it's like chasing the very last train

Idag har cafét varit stängt pga lite ändringar med möbleringen ute i fiket, sedan har jag och Bea stått i köket och bakat nonstop 8-17 då vi har bestämt oss för lite nytt i fikasortimentet. Gick riktigt smidigt och vi hann med det vi ville göra. Lyxade till det med en kinabuffé till lunch och njöt av det fina vädret en stund innan det blev back 2 the kitchen.
 
Kom hem lite före 18 och började må rätt kasst direkt jag kom innanför dörren. Yr och illamående. La mig i sängen någon timme innan jag tog mig ut på en promenad för friskluften. Tog en runda inne på Coop för att köpa kvarg och bär. Mådde bra efter att ha varit ute en timme så då blev det en smoothie som senmiddag. Snart gäller sängen då ännu en lång jobbdag väntar imorgon. nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0