- If you see Kay

Jobbat långpasset 8-18 idag. Var väl inte riktigt min dag i köket. Bakade en kaka som Bea annars brukar fixa när den ska göras, men hon var ledig och kakan skulle provsmakas av en restaurangägare så lite press kände jag ju, speciellt när inget gick vägen och mitt humör sjönk under jorden. Fick till den tillslut så det får jag vara nöjd med. Humöret blev även bättre efter att Bea & Kevin kom på besök i cafét. Hann med en promenad längs älven på lunchen så det var skönt att komma ut en stund i plusgraderna.
 
Imorgon börjar jag tolv. Asnajs. Hinner sova lite längre, träna innan jobbet och fixa en snaskig frulle. Och bara för att jag skrev allt det där kommer jag glömma ställa väckaren ikväll. huhe.
 
                              Bjuder på en gammbild från Halloween, woopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0