Några fina genom åren

Kollade igenom bilderna på datorn och tänkte att jag kunde slänga upp några bilder på lite olika ponnypluttar som jag hunnit pyssla med genom åren.
 
Någon sommar när jag fick busa runt på lilla Lotus några veckor.
 
Bild från i höstas när jag började hålla på med Harry.
 
Bästa Ba-Royale, en av de finaste hästarna jag ridit.
 
Min fina Amir, favoriten alla dagar i veckan.

Sofias gamla, storbjörnen Groks!
 
Mumintrollet Iza.
 
Mammas gamla springare Benny.
 
Pompen mitt gamla charmtroll.
 
Och så var det Safari..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennuuu

hahahahahah dog på sista bilden :')

2014-02-20 @ 14:30:48
URL: http://skumgodis.blogg.se
Postat av: saga

fina! Jag har haft hand om Amir lite under veckan och har slängt upp lite bilder och en liten filmsnutt när jag red igår. Jag har inte ridit han så många gånger och har inte riktigt fått till min ridning med han men han är verkligen supertrevlig att jobba med och väldigt tydlig med allting. Starka stadiga ben och en stadig hand och han går som en klocka, och vilket steg han har i traven! :')

2014-03-08 @ 01:04:30
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0