Tisdag

Go'kväll. Ligger i sängen och ser på tv, men tänkte försöka sova snart. Ska upp tidigt imorgon då min inskolning på nya jobbet börjar!! Skrev ju tidigare att det händer lite saker i mitt liv just nu och en av sakerna är att jag börjar på ett nytt jobb. Var på intervju förra veckan och fick beskedet igår att jag fått en tjänst på ICA Kvantum. Tror att det kommer bli riktigt bra. 

Annars idag har jag väl inte gjort så mycket. Harry har fått vila, men jag har varit på gymmet iaf. Robin stack till Sollefteå för en fotbollsmatch som blev vinst så nu håller han på rulla hem igen. Bjuder på en bild från i söndags då Robin fick följa med till stallet och rida Harry. Att han hade bra balans fick jag se när Harry blev rädd för något och gjorde ett skutt, men Robin överraskade och satt kvar haha, så duktig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0