Måndag & Tisdag

Rullade ur sängen 06 igårmorse för att hinna ut och röra på mig innan jobbet. Jobb 8-17 och hann även med lite shopping på lunchen. Två par jeans fick hänga med hem. Åkte ut till pappa när jag slutat och avslutade dagen med ett pass på gymmet.
 
Denna dag startades med frukost och gym. Astråkigt blåsväder också. Rullade in till stan en sväng för att titta in på jobbet, åka hem till mamma en snabbis och tog mig en suntan på Sunwell. Sprang även in på Budo&Fitness för att köpa några bars. Varit ut till pappa en sväng igen, men är nu tillbaka i stan. Himla massa hit&dit. Valborg imorgon iaf, hoppas på en riktigt bra dag.
 
                                Cheetahklänning jag testade på shoppingrundan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0