10 april

Jobbat 8-16 idag och har bakat för fulla muggar tillsammans med Rebecca. Vi hade riktigt bra flyt i bakningen och hann med mycket. Var lite trött i huvudet efter jobbet, men drog till stallet och red ut på Harry. Trodde blåsten skulle bli dryg, men det lite intensivare ridpasset gjorde att både jag och Harry fick jobba oss svettiga. Tycker så mycket om den där hästen. Så rolig att rida.
 
Fick förresten en anonym fråga från en som undrade om jag köpt honom nu. Men tyvärr, inte det! Det är verkligen en häst i min smak, men jag kommer i alla fall inte köpa någon ny förrän Amir är såld och så har det varit hela tiden. Kommer inte äga två hästar samtidigt. Ni kommer bli varse om när jag har en ny, det kommer ni allt få veta. ;) Men jag kommer lägga ner mycket tid på Harry ändå. Som sagt, en häst i min smak med stor personlighet och glimten i ögat. Så får väl se vad framtiden har att vänta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0