- wanna hear your beating heart tonight

Igår jobbade jag 8-16. Dagen rullade på och när jag hade slutat drog jag direkt till stallet. Red Harry på banan som kändes riktigt trevlig. Lagom pigg och mjuk och följsam i kroppen.
 
Skyndade mig hem sedan och hoppade i duschen en snabbis innan jag drog och hämtade upp Mango på stan. Åt middag tillsammans och sedan droppade några fler in. Hade en trevlig kväll som spenderades med härliga människor. Kvällen slutade mellan 02-03 någon gång och idag vaknade jag runt 11. Får se vad dagen har att erbjuda. Kanske stallet eller nåt, måste ut och lufta mig lite iaf.
 
                                       Ellie Goulding - Beating Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0