- say you want the same thing too

10 minuter kvar av min lediga tisdag. Hade tänkt köra ett gympass efter frullen imorse, men ställde in den planen pga förkylningsvibbar som sedan fortsatt gå i vågor under dagen. Har iallafall varit i stallet och grejat på så det var skönt att komma ut en sväng när solen vågat sig fram.
 
Red Harry på banan och jag trodde nästan att jag skulle få tugga grus idag. Han hade ordentligt med överskottsenergi och vi har inte varit på grannstallets ridbana tidigare så bara den nya miljön var ju spännande för honom. I början av passet fick jag känna på lite av hans busryck, men jag körde igång med traven ganska direkt så att han skulle få ur sig lite energi. Blev riktigt fin efter en stund när han började slappna av och koncentrera sig mer på det jag ville. Red 55min och jag är nöjd med honom idag. Får se om det blir någon tur imorgon också. Bara det inte bryter ut nån dryg förkylning så..
 
Har hunnit med lite bakning hemma hos pappa också. Bullar och brownies fick det bli. Fia kom och gjorde mig sällskap en stund, men nu har jag börjat avrunda kvällen med South Park i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0