Höst - färgglada löv och tända ljus

Nu när första september landat i kalendern känns det verkligen som att sommaren är över. Ute regnar det och inne är ljusen tända. Men hösten är mysig. Man får ta fram lite tjockare kläder och den virkade halsduken ska letas reda på. Det är väl egentligen den frostiga morgonluften jag inte längtar efter så mycket, dom dagarna då man börjar riktigt tidigt i fiket och man fryser redan efter täcket åkt av. Då tänker jag lite spontant att det är ju tur att man lärt sig dricka kaffe nurå, haha.
 
 
Jag tänker i alla fall försöka göra det bästa av allt som väntar mig. Tänker även försöka lägga om livet lite. Har varit mycket fokus på jobb, stall och träning, men vill ha in mer tid med kompisarna, där man kan stanna upp och varva ner lite. Jag ska inte hålla för hårt på mig själv, för det har jag gjort på senaste och glömt bort att njuta av livet. Det kom jag på när jag kollade igenom de gamla bilderna jag hittade hemma hos pappa. Man ska göra det bästa av livet, för man har ju bara ett.
 
Men nu ska jag logga in på hästnet och skriva en annons. Tanken är att Amir nu ska ut på foder trots att det gör ont i hjärtat av att bara skriva det, men det där kommer bli bra. Skriver mer om det där senare. Go'kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0