- Senaste tiden

Kass update, men senaste dagarna har iaf varit jobb, häst och fest. Drog ut med ett härligt gäng igår och hade en riktigt slirig kväll på femman. Hade jäkligt roligt! Har mått bra idag, så på förmiddagen cyklade jag iväg till stallet och red ut i skogen. Amir kändes riktigt fin och bra bjudning framåt. Försökte inte jobba honom så mycket, utan var bara mjuk i handen och ville känna att han var framåt. Lät honom galoppera på i ett lugnt tempo en längre sträcka.
 
Efter stallet har det inte hänt så mycket. Drog till gymmet där vid kl19, men såg att det stängde redan 17.30 idag så då fick det bli en pw istället. Nu är jag duschad och har smörjt in mig med brun utan sol eftersom jag ändå inte hade nåt att göra. yezbox, god natt
 

Kommentarer
Postat av: Josse

hur lång är du? :)

Svar: 155cm :)
Emma

2013-09-09 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0