- det bästa jag har

Under veckan har jag stött på motgångar och fått tråkiga nyheter, något jag kommer berätta om senare, men idag har vi i alla fall haft veterinären i stallet för att göra böjprov på Amir. En genomkoll bara eftersom han kommer att lånas ut och det verkar som att vi har hittat rätt hem nu.
 
I alla fall gick han igenom böjprovet felfritt och jag kunde inte låta bli att fälla några glädjetårar. Min fina ponny som blir 18 nästa år och som varit tävlingshäst hela sitt liv och fortfarande så fräsch och alert. Snart fyra år i min ägo och jag känner mig nästan bortskämd som kunnat hålla igång honom hela tiden och inte behövt ställa undan honom flera månader pga tråkiga skador.
 
                                  Det bästa jag äger och har, alla dagar i veckan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Emma.. Ni har varit så jäkla grymma! Men skönt att ni hittat ett bra hem till honom. Kram!

Svar: åw, tack så jätte mycket :') ja, det känns riktigt bra, kram!
Emma

2013-09-21 @ 22:24:25
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0