- And i just wanna shout, what now?

Skrev ju tidigare att jag fått tråkiga nyheter i veckan och det är att jag blivit uppsagd från jobbet. Chefen kom på att han har för mycket folk och för lite pengar just nu, därför måste han säga upp några personer. Finns ju inte så mycket mer att säga än att det känns riktigt tråkigt.. Jobbar till på tisdag och sedan är jag arbetslös. Har redan pratat med Maxi bageriet där jag var i somras och jobbade, så förhoppningsvis kommer dom behöva lite hjälp.
 
Men i alla fall så tänker jag ta tillvara på dagarna då jag inte har något för mig. Ska passa på och träna ordentligt, speciellt eftersom jag nu inte kunnat träna ordentligt pga tatueringen på armen. Sedan har jag varit rätt slapp med kosten, så imorgon striktas även den till. Kommer bli bra, allt de där, det är bara att fortsätta framåt.
 
Nu ska jag börja rulla mot stallet. Tänkte ta mig en tur i skogen i det fina vädret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0