- we just getting started

Igår gick jag upp lite före åtta. Drog på gymmet och sedan blev det hem en stund innan jag fortsatte till banken för att fixa sparkonto. Handlade åt mormor, därefter stack jag iväg till stallet och fixade fodret och tog in Royye. Rullade vidare till Intersport för att kolla lite bara, sedan fortsatte jag till Malins jobb och hängde där ett tag.
 
På kvällen blev det en spontan löptur med bättre tid än vanligt trots att jag inte sprungit på några veckor nu. Kungerz. Därefter blev det dusch, förkrök på Haga med en Celsius i handen och en nykter utgång. Hade riktigt trevligt och träffade härligt folk.
 
Nu har jag precis käkat frulle och ska väl chilla tills vidare. Stallet sen iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0