- Take A Break

Drog hemifrån pappa där runt halv ett och rullade in till stan. Fixade stallet och rullade sedan hem till mamma för att käka lunch. Fortsatte därefter till Maxi för att handla lite då jag ska fixa doptårtor + cupcakes imorgon. Mellanlandade hos Malin på jobbet en stund, drack en kaffe och snackade skit, sedan blev det hemåt igen.
 
Kan ju förresten skriva ut det senaste just nu.. Har bestämt mig för att ta en paus med hästarna. Egentligen skulle Royye bara besiktas och gick han igenom skulle jag köpa honom, men under veckorna jag hade honom började jag känna att mitt hästintresse inte är lika starkt som förut, även fast jag knappt ville inse det. Det skulle inte vara rättvist mot honom att köpa honom och sedan bara göra ett halvdant jobb. För Royye är riktigt fin och han kommer bara bli finare, men jag kan inte ta honom hur fin han än är. Det är ju hela grejen jag måste ha intresse för, och just nu är det inte så. Kommer inte sluta helt, vill bara ta en paus och vänta med att skaffa något nytt igen.
 
                              Så nu är denna vackra skapelse ute på annons!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0