- Schleten

Mobilen ringde 06.30 imorse och jag fattade nada. Larmet skulle ju väcka mig vid nio. Men det var Maxi som ringde och behövde hjälp i bageriet så jag hoppade ur sängen och skyndade mig iväg. Jobbade 7-16 och kände mig slö efter jobbet, men grabbade tag i en Celsius påväg ut från affären och hällde i mig den när jag rullade mot stallet.
 
Red Royye i skogen som var väldigt på alerten så jag lät honom trava på och gjorde några fattningar bara för att hålla honom aktiverad. Efter stallet blev det hem, sleva i mig middag och därefter dra på gymmet. Var ju inte taggad då jag var trött som ett fån, men jag gjorde det iaf. Yay me.. Nu blir det sängen, nattiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0