- I got it like DAT

Vaknade lite före nio imorse och gick ut på en lugn promenad före frukosten. Har tagit det lugnt efter helgen pga att jag kände av en förkylning, men det verkar ha lugnat sig nu så eventuellt gymmet imorgon!
 
Fick även ett samtal från chefen på Café Kakmonstret som ville att jag skulle komma in och snacka lite med henne där vid lunchtid. Mötet gick bra och jaaa.. Börjar nya jobbet på måndag! Känns så jäkla bra just nu och att jag ska få jobba som konditor gör det hela ännu bättre. woop woop, flow!
 
Så ja, efter en bra start på dagen blev det hem igen, käka lunch och sedan där vid två kom Laila och hämtade upp mig. Vi åkte ut till hennes stall och så red jag Harry på banan. Det var som natt & dag sen sist jag var där och red honom. Mycket mer på alerten nu och kändes riktigt trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0