- Helgen

Fredagkväll blev det utgång och hade en riktigt trevlig kväll. På lördagen, alltså igår då, så blev det att fira brorsan. Men först där vid tolv var jag i stallet och såg till så att Royye fick nya dojor på sig. Därefter blev det hem igen, fika med familjen och sedan middag på Eurasia där det vankades buffé. Gott trodde jag att det skulle bli, länge sedan jag åt kinamat, men matlusten försvann dock på två sek när brorsan just hade satt sig ner och kände att han mådde illa. Började såklart själv inbilla mig att jag mådde illa så det var svårt att njuta av någon mat..
 
När middagen var gjord åkte jag ut med pappa och brorsan till Norrbyn och såg film resten av kvällen. Idag började jag morgonen med att se klart Project X och sedan skjutsade pappa in mig till stallet. Red ut på en pigg och sprallig Royye. Lät honom jogga på och från början låg han på ganska mycket, men mot slutet när han började slappna av kändes han riktigt trevlig.
 
Bjuder på en bild från i fredags, förfesten hos Bea.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0