- handen i fickan fast jag bryr mig

Gick upp vid nio och käkade frulle. Drog till gymmet och sedan hem en sväng igen innan jag fortsatte till stallet. Red ut i skogen och tränade mycket tempoväxlingar i skritt och trav. Royye vill gärna börja takta ibland när jag börjar jobba honom i skritten och kortar tyglarna, så väntade varje gång med att börja trava igen tills han skrittade lugnt en bit. Med tempoväxlingarna kunde jag också passa på att träna på att ha honom i en samlad trav. Hade Royye fått välja hade han gärna speedat på lika snabbt som travhästarna, men mot slutet blev han faktiskt mer tillbaka och kunde lugna sig lite. Red 50min, lugn tur.
 
Nu ikväll har jag varit hem till Ronja och fått håret genomklippt, toppat och klippt upp lite mer framtill, så nu är det fresh as phuck.
 
 
                                                                      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0