- all i see is dollar$ign$

Bra start på veckan, haft en fin dag. Gick upp vid nio, käkade frulle och drog iväg på gymmet. Sedan när det var gjort så blev det hem en sväng, därefter rulla till Volvo för att lämna bilen hos pappa som var snäll och fixade på vinterdäcken.
 
Blev att luncha på Café Kakmonstret tillsammans med Carro och Bea. Käkade en kycklingssallad och tog igen lite snack, sedan blev det stallet för att fixa klart där och ge Royye mat. När jag var klar i stallet stack jag upp till Ålidhem en sväng för att hälsa på Malin på jobbet. Hann hänga där ett tag innan jag skulle rulla tillbaka till Volvo för att hämta bilen som var klar.
 
Nu är jag hemma igen. Har avrundat dagen med en pw och en senare middag. Sängen är inte så långt bort känner jag så säger god natt nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0