1 November

Morning. Vaknade redan vid åtta trots att jag hade ställt väckaren på tio..standard. Igår var jag i alla fall på stan och gled runt med Malin och Mango. Fick med mig två töjningar hem som jag hittade inne på Rockin' Body. Tappade min förra töjning för ett bra tag sedan, så har bara gått runt med en navelpiercing i örat haha.
 
Hittade även lite julklappar, en farsdagspresent och en bok till mig själv som jag kan skriva ner mina recept i. Vi käkade middag inne på Utopia. Quesadillas från Texas Longhorn.
 
Har lite grejer inplanerat under dagen som jag skriver mer om senare. Ska i alla fall befinna mig nere på Café Kakmonstret 12.30. Exxxciting aight.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0