- the light we had is burning out

Jobbat på Maxi 8-17 och dagen gick rätt fort. När jag kom upp till lunchrummet var hela bänken fylld med flera påsar ostkrokar, chips, godis, chokladpraliner, nybakta chokladmuffins och så vidare! Grabbade åt mig en klase vindruvor och skyndade mig därifrån, haha. Lyckades kontrollera godistrollet i mig..
 
Efter jobbet blev det bara hem en snabbis för att byta kläder och hälla i mig en redbull, sedan blev det gymmet för triceps och mage. Har nu ikväll suttit framför tvn och snaskat popcorn, annars har inte mycket hänt. Ska in några timmar på Kakmonstret imorgon för att fixa två doptårtor så blir nog tidig kväll, lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0