- tell me twice

Orkade inte blogga nåt igår, men hände inte så mycket heller. Hängde i stallet en stund och klappade på några mjuka mular. Inte varit i stallet på några veckor så det var mysigt att titta in där. Drog till gymmet och sprang mig svettig på löpbandet, sedan åkte jag ut till pappa.
 
Idag har jag jobbat 8-15 på cafét och jag började med att göra kakmonster, sedan kände jag för att göra en chokladkaka. Strök upp den med chokladfrosting och toppade med både mörk och vit choklad. Innan jag drog hem slängde jag även in en regnbågskaka i ugnen som ska få på sig nån färgglad frosting imorgon.
 
Efter jobbet blev det hem en snabbis för att sedan fortsätta till gymmet. Körde styrka och fick sedan nåt ryck och hoppade upp på löpbandet. Nu ska jag ta nåt ätbart och sedan blir det väl sängen. go'natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0