- min helg

Har knappt suttit nåt vid datorn i helgen. Har varit full rulle och när jag väl haft det lite lugnt har jag hellre segat i soffan. I fredags spenderades i alla fall flera timmar inne på Café Kakmonstret (nya jobbet, börjar imorgon!!). Blev fotad där för några bilder som chefen ville ha och blev därefter upphämtad av Umeå Tidningen för lite mer bilder. Jättekul! Tog sedan en lunch på Mat&Prat tillsammans med Bea och på kvällen blev det utgång och Halloweenfirande på Five.
 
Har jobbat hela helgen på Maxi så igår jobbade jag 9-16 och idag 8-15. Riktigt roligt och passen gick fort. Mamma hämtade mig och resten av dagen har varit lugn, förutom att jag stack iväg till hippo en sväng. Länge sedan jag satte foten där så det var trevligt att gå en vända. Nu blir det soffläge och ladda om för nya jobbet imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0