8 maj - Sommarväder och hundvakt

Ännu bättre väder idag ju, typ sommarvärme. Var i alla fall på praktiken vid sju imorse och slutade runt ett. Cyklade iväg till stallet och gjorde iordning Amir. Red sedan ett pass på banan. Amir var riktigt fin och mjuk i kroppen, jobbade på fint i alla gångarter. Hoppade ett kryss på en åttvolt och avslutade sedan med några språng på ett räcke som låg på runt 90. Lite spänd när jag först styrde på hindren, men det släppte snabbt. Hoppas på en taggad ponny i Skeå, jag ska också försöka tuffa till mig lite.
 
Nu är jag hemma och har käkat lite. Har Nikita på besök, men det blir nog bara några timmar ifall det inte blir så att hon stannar över natten. Nu ska jag börja röra mig mot träningen. harehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0