7 maj - Monsterponny

Var på introduktion på Maxi imorse och vi var klara redan vid halv tolv så då drog jag hem. Käkade lunchen som ni kan se på bild nedan. Åkte sedan till stallet och red ut i skogen. Dumt val av mig att ta hackamore på Amir idag när han nu är helpigg och även vilade igår. Resulterade i att det blev dragkamp i galoppen. Amir var helt freaky, hoppade över jordfläckar och annat han såg i marken, gjorde luftsprång och tvärsköt iväg då och då som att han hade eld i baken. Travade av lite extra så att han skulle lugna sig lite och då gick han rätt trevligt.
 
När jag kom hem lyckades jag stänga mig själv ute på balkongen eftersom dörren är lite knas, så var väl där ute runt 20min innan mamma kom hem. Tur att vädret är galet bra idag, räddningen. Nu ska jag byta om och dra på boxningen.
 
                 Proteinpannkakor med smak av choklad/rockyroad, bra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0