20 maj - So forget about tomorrow

Gick upp vid halv sju och cyklade iväg till praktiken. Fick sluta vid halv ett så att jag skulle få komma hem och hinna sola lite. Haha, dom är allt bra schyssta på Nybro. Amir vilar idag och mamma tog stallet, så hon kom bara förbi en snabbis på bageriet när jag slutade och så tog jag bilen hem till pappa. Fixade mackor & smoothie och så la jag mig ute på altanen några timmar för att steka. Hade även på brun utan sol på benen, lite skillnad blev det faktiskt.
 
Där runt fem hällde jag i mig lite energi och taggade gymmet, men brorsan hade fortfarande inte fått hem gymnyckeln så då fick det bli en powerwalk istället. Funkade ju det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0