- min fredag

Då var min sista dag på Nybro gjord efter åtta veckors praktik. Har haft det riktigt bra där så jag lämnade en present till dom och sedan fick jag göra en tårta och ta hem som avslutning. Valde att göra en tårta som mamma kan ha på sin födelsedag. Fick även med mig en morotskaka så när jag slutade där runt ett så rullade jag till Volvo och lämnade den där så pappa och hans arbetskompisar kunde få lite fredagsfika.
 
Fortsatte sedan direkt hem. Mamma hade fixat stallet redan och Amir fick vila. Hade planerat in fest, men blev sedan otaggad. Drog istället till Allstars uteservering med pappa och så bjöd jag honom på middag. Riktigt trevligt och vädret är ju bara underbart. Nu har jag precis kommit hem och håller på hälla i mig lite energi, gymmet nästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0