- Hopptävling & Medina

Igår drog jag och mamma till Vännäs för klubbtävling. Hoppade 70 & 80 och Amir gick bara bra i båda klasserna. Pigg och framåt och det blev två felfria rundor. Vädret var underbart så man fick ju lite färg på armarna, shrimp-times!
 
På kvällen blev det att fixa sig lite snabbt och dra en nykter utgång på five. Medina gästade och var lika awesome som alltid, dock var jag inte helt koncentrerade på dom eftersom jag märkte att jag lyckats tappa mitt garderobskort. Var tvungen att vänta till lite före 02 då folk börjat dra sig från klubben och jag märkte att kortet var borta där vid tolv så jag gick mest och oroade mig för att någon jewl skulle ha hittat kortet och hämtat ut min väska med plånka, nycklar, skinnjacka osv. Man vet ju aldrig med folk, vissa har ju inget samvete alls. Meeen den var kvar iaf, så då traskade jag hem med lätta steg.
 
Idag har jag inget att klaga på. Sommardag i maj och idag har det blivit en ridtur i skogen med shorts, linne och solbrillorna på. Kulturnatta ikväll och då vankas alkoholintag och härligt häng. ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0