25 mars och ännu en solig dag

Var i stallet vid nio imorse. Red ut barbacka och det var riktigt härligt. Värsta vårvädret ju. Åkte sedan hem till mamma. Duschade och käkade lunch och rullade sedan vidare till Maxi. Träffade en jätte trevlig tjej från deras bageri för en jobbintervju så nu hoppas jag på det bästa.
 
När jag var klar på Maxi gick jag in en sväng på Strömpilen. Kollade lite kläder och provade till och med några linnen, men plånkan hade jag lämnat ute i bilen just för att jag inte skulle shoppa så det var bara att hänga tillbaka. Hämtade upp Evie när hon slutade skolan och så drog vi en sväng på stan. Nu är jag hemma och har precis fyllt på magen med lax och rivna morötter. Ska på en stund hoppa in i bilen och sedan hämta upp pappa för att åka hem till honom. There you have it!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack! Desamma C:

2013-03-26 @ 09:35:38
URL: http://vickevick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0