- So take me to the other side

Helu. Började på Nybro där vid 05.30 som vanligt. Var väldigt mycket som skulle göras så det blev att jobba över någon timme. Gjorde inte mig så mycket eftersom Natasha var ridsugen och for ut med Amir, så no stress. Rullade iväg till stallet lite efter tre och fixade iordning fodret bara.
 
Åkte hem till mamma och var sugen på ännu en köttfärssås (bara för att det nu är nåt av få grejer jag kan laga ihop) och gott blev det! Hade i champinjoner och majs idag bara för att festa till det lite. weyo. Nu ska jag hoppa på biken och dra till Malin. Ska spana in nya läggan och ha en sleepover. Cosytimez.
 
Tårtorna jag och Nybro-Malin grejade på med idag innan hemgång. Jag gjorde dom två festliga till höger medans Malin gjorde dom stilrena till vänster. Kom, köp & smaklig måltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0