- Inte långt ifrån

Dagen började med jobb på Maxi, 7-16. Rullade till stallet efter, men det blev bara en snabbis där. Stallgubbarna höll på greja med höet och sina maskiner så bestämde att Amir fick vila idag, han är inget fan av traktorer. Vi delade istället på ett äpple i boxen och sedan rullade jag hem.
 
Slängde i mig käk, lyfte sedan lite vikter här hemma bara för att jag saknar gymmet. Nu när jag börjar så tidigt på morgonen håller jag mig hellre i stan för att inte behöva gå upp ännu tidigare och gymmet har jag ju ute hos pappa. Men tänkte dra dit imorgon för jag börjar åtta på torsdag, mjes, men skitsamma, känns som att jag skriver rena skagenröran! Iaf, efter lite lätt styrka här hemma blev det ut i det härliga vädret för att exercisa! Pw;ade bort till Maxi för att se hur långt det var dit, 5km. Sprang tillbaka, men tog en annan väg då. Turen slutade på 9.5km. Vilken överraskning. Varit lat som fan sedan studenten så jag hade inte väntat mig att snudda vid milen. Kingerz!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0