- Get up!

Har lite bloggning att ta igen känner jag. Lördagskväll blev det ju fekke som började hos mig med lite fina bruders. Vi käkade middag och blev ganska rund under fötterna innan vi fortsatte vidare förbi Pontus partaj. Stannade där en stund innan vi traskade vidare hem till Malin. Hade en rolig och rätt slirig kväll och hade förväntat mig att få vakna upp tillsammans med en ordentlig baksmälla, men faktiskt inte. Var istället lite smygbakis hela dagen bara.
 
Så igår tog jag det mest lugnt. Vaknade tidigt, cyklade iväg till stallet runt tio och gjorde iordning. Stod sedan en stund i hagen och bara myste. Amir är verkligen världens goaste, dock skulle han snyta sig på min vita tröja, helt utan förvarning. Thanks man..
 
Låg sedan hemma några timmar. Mamma kom hem med lite fina träningskläder så det var ju en trevlig överraskning. På kvällen hängde jag hos Evie en stund och bara tog igen lite snack. Men idag då, vaknade vid tio och hade ingen större matlust. Har petat i mig en macka och ett kokt ägg. Tänkte rulla mot strömpilen på ett tag för att köpa ett halsband jag spanat in tidigare. Så ah, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0