"Come as you are, leave as a star"

Hörde citatet (rubriken) idag när jag var påväg ut från iksu, gillare. Drog iallafall dit vid sju och var med på ett pass bodypump. Var ett tag sedan jag körde det, men det var kul och timmen gick snabbt.
 
I stallet blev det rätt lugnt. Gjorde iordning och tog sedan in Amir. Såg att han hade trampat sig ordentligt vänster fram så sköljde av och gick ut och gick med honom istället för att rida. Provade springa en bit, men ingen hälta syntes. Pigg och glad var han iallafall, trippade på och slängde med huvudet hit och dit.
 
Nu har jag duschat och tänkte lägga mig och se en film. Blir upp tidigt imorgon, 8.20 i bageriet. nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0