28 januari - We got the World

Var i skolan på förmiddagen och drog sedan hem ett tag. Skulle egentligen ha en hästledig dag, men Natasha fick förhinder och kunde inte rida, så då drog jag till stallet runt fyra. Tycker att det är viktigt att röra på hästarna både före och efter träning/tävling. Så jag tog på mig gympapjuxen och tog en pw med Amir på 45min. När vi kom tillbaka fick han gå runt och nosa runt lite innan vi gick in, och han såg ut som en hund som nosa och krafsa i snön, sedan la han sig plötsligt och rullade, haha knasen.
 
Nu den senaste timmen har jag suttit och kollat studentklänningar. Tyckte det gick segt från början, har inget större intresse av att kolla efter kläder på nätet, men nu har jag istället hittat flera stycken jag gillar. Beslutsångest, here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0