26 januari

Hade trevligt på Hannas inflyttningsfest igår. Kom hem rätt tidigt, så har varit ganska pigg idag och sluppit baksmällan. Var i stallet runt halv två. Red ut i skogen, tog det ganska lugnt, men red i alla gångarter. Checkade mest av lydnaden. Gjorde mycket tempoväxlingar i traven och sedan i galoppen var Amir till en början lite spänd, men det släppte ganska snabbt och han blev jättefin. Gjorde riktigt trevliga byten och efter det gav jag mig. Red ca 45min. Imorgon är det träning för Emma Emanuelsson, spännande!
 
Drog iväg vid fyra och skjutsade några partypeeps, var tillbaka efter ungefär två timmar och käkade då middag. Nu ska jag tvätta piercingen och sedan röra mig utåt igen för att träffa Eve. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0