25 januari - Festlig fredag

Varit i bageriet även denna dag och gjort olika bullsorter. Slutade ganska tidigt och åkte till stallet. Red Amir på banan ett tag och han kändes supertrevlig i skritten och traven. Han tyckte att det blev lite kämpigare i galoppen, men gjorde det helt okej ändå. Avslutade med att longera honom några varv för att se hur han rörde sig.
 
Nu sitter jag hemma, nyduschad, forever alone och har precis käkat middag. Eftersom jag är själv och inte direkt någon mästerkock fick det bli mjölk och flingor, ni vet såna här crunchy? Jäkla diabetesflingor som även innehöll mandelbitar vilket min hals inte brukar gilla.. Men har inte tid att dö just nu, ska börja fixa mig lite för ikväll vankas inflyttningsfest. Woooppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0