2 januari 2013

Såklart råkade jag skriva 2012 på rubriken först, lär inte va sista gången. Gick iallafall upp vid tio idag, käkade frulle framför tvn och rullade sedan vidare till stallet. Red ut i skogen och det var lite halvtråkigt underlag med snö/snöslask så var bara ute 35min då det säkert var lite jobbigt att röra sig i. Lät Amir jogga på och han gick trevligt stundvis, men ville ibland bita fast i bettet. Är sugen på åka in till hippo i helgen och rida igenom honom ordentligt, rider ju mest bara i skogen, men det skadar ju inte farbrorn.
 
Träffade pappa en stund när jag var förbi på hans jobb, sedan rullade jag hem, käkade middag och drog sedan till iksu vid sju. Körde på en timme, bland annat benböj så snart kommer jag väl få jobbigt att gå, huhu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0