Proteinpulver & Celsius

Gick skola till tolv och drog sedan hem för att käka lunch. For till stallet vid ett, fixade iordning och red ut en stund, sedan vid halv fyra var jag tillbaka på skolan för att göra samhällsprov. Fick nåt mindfuck så vettefasen hur det egentligen gick.

Efter provet tog jag mig en sväng förbi BudoFitness. Proteinpulver och en shaker fick hänga med hem. Var och handlade med pappa och fick med två celsius. Druckit jordgubben och ah, helt godkänd. Piggade upp bra vilket passade perfa innan mitt kvällspass på gymmet. Nu duschen, k bye :7


Kommentarer
Postat av: fia

Tycker Celsius är äckligt ... :( trodde dom skulle va god..

Svar: näärå, nu äru gnölig fia
Emma

2013-02-19 @ 09:46:14
Postat av: mallanbrallan

celsius me like. testa lime om du ej gjort de, himmelriket mmmmmmmmmmmmmmmmmm-ums

Svar: det skall jag marvel, det skall jag verkeeeligen!
Emma

2013-02-19 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0