6 februari - min lediga dag

Hade ställt klockan på tio idag, men vaknade lite över åtta. Såg på tv en stund och vaknade till, käkade frulle och tog en dusch, drog sedan och träffade Agnes och Josse. Drog sedan till stallet vid tre och red ut i skogen. Lät Amir jogga på runt slingan, men var bara ute 30min för jag pallade inte mer. Var ju kallt nå jävulst när det blåste och då är det inte ens kul att rida.
 
Känner fortfarande av förkylningen och valde därför att hoppa över boxningen. Tråkigt som fasen, men att jag fick hem mina studentklänningar idag (yes, beställde två för att jag inte kunde bestämma mig) var ju iallafall en liten tröst. Nu har jag precis duschat och tänkte sätta igång med en svenskauppgift, blöeurkh..
 
Den här fick mig att garva, kolla vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0