15 feb - Sluta med godis?

Varit i konditoriet idag och gjort praliner. Gjorde två olika sorter och dom ena vart väldigt bra och dom andra blev väldigt.. inte bra. Fick sedan hämtning runt halv två och drog till stallet. Red ut i skogen en timme och lät Amir jogga på mest hela tiden. Knöt upp tyglarna så att jag inte skulle hålla på och smyglänga, sedan ställde jag honom mycket höger och vänster. Han höll på ganska mycket från början med att bita fast i bettet så jag fick bryta av och backa honom några steg. Sedan började han kännas ganska trevlig, det är bara det att han tappar koncentrationen så lätt om han får syn på något. Kanske får testa skygglappar haha.
 
Nu är jag bara hemma en sväng, har käkat yoghurt och bytt om till träningskläder. Boxning om 20min. Tänkte förresten försöka sluta med godis. Har annars gjort så att jag bara äter på helgen och om det kanske är någon speciell dag, men nu tänkte jag testa med att skippa godiset helt. Får se hur det går.
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0