- Heldag på Hippo

Har nyss kommit hem från hippologum. Tittat på många duktiga ponnyekipage idag och imorgon är det min och Amirs tur.
 
Kom till hippo lite före två. När jag hade gått iväg till sekretariatet för att anmäla mig så kom en kvinna springandes och sa att Amir hade rullat fast i boxen. Sprang dit och fick hjälp att snabbt få upp honom igen. Han lyckas ju med det mesta ponnyplutten... Men red iallafall en stund på hippo. Började rida på uteridbanan, men underlaget var lite ojämnt så drog ut i skogen en stund istället. Amir kändes lite spänd så red bara en stund i alla gångarterna och fortsatte sedan jobba honom lite mer i skritten. Tävlar 90cm och 1m imorgon, wish me luck:)
 
                                                      Hjärtat mitt♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0