Juldagen & Annandagen

Den 25 december är det inte bara Juldagen som gäller, den 25 är även min pappas födelsedag. Så då blev det lite fika och presentöppning på förmiddagen igår. Drog på gymmet med boysen därefter och runt fyra rullade jag in till stan. Blev utgång på Five med ett härligt gäng och jag hade faktiskt en riktigt rolig kväll.
 
Mindre roligt idag då. Ställde väckaren på 09.20 och var ju lite sliten när jag skulle börja på cafét vid 10.30. Kände efter ett tag att jag var överdrivet bakis, att jag inte borde blivit så dålig som jag tillslut blev. Ont som fan i magen och kuta in på toan några gånger. Kom på att det nog var magsjuk jag var och inte galet bakis. Så där runt halv två rullade jag hem igen och kraschade i sängen. Käkade första målet där runt fem och det har fått vara kvar. Så jag tror det är lugna puckar nu.
 
                                              Julafton. Peace x2
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0