And a Merry Christmas

Får väl börja inlägget med att skriva God Jul och hoppas att alla haft en fin julafton. Min dag har spenderats hos min kusin med hans fru och tre barn. Även min moster och mormor var där, och familjen såklart. Vi har ätit mycket mat, mycket god mat och öppnat en jäkla massa julklappar. Hade egentligen inget speciellt på önskelistan förutom ett par brallor från Eivy och dom fick jag.

Fick även en jäkla massa träningskläder av pappa. Kanske sju olika tröjor/linnen, sportbag, olika sorters strumpor, träningshandskar, vattenflaska. Fick presentkort, pengar på kontot, en mixer, en kavel, arbetsdojor, mössa, ljuslykta, en kopp, fräna mobilskal. Kommer inte på om det var nåt mer, men det ser ni isf på bilderna. Är väldigt nöjd med kvällen som nu ska avrundas. Merry Xmas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0