29 december och höst

Har varit lite halvkrasslig uppdatering på sistone, men tja iallafall. Känns jäkligt skumt att kolla ut idag och se solen lysa tillsammans med gröngräset som är framme. Känns som en vanlig höstdag och inte som 29 december. Tjena växthuseffekten. 

I fredags var jag ut på five, nykter, kanske en timme. Tänker inte smyga med att jag tycker det var skitkul att Paow & Samir gästade. Snodde en kram av Paow och Samir kom fram och gav komplimanger för min uggla på armen. Tråkigt att man var tvungen att sticka vid halv tolv pga att väckaren skulle ringa vid 05.. 

Jobbade 6-15 på Maxi igår och sedan blev det hem till pappa. Mellanlandade i Hörnefors för lite häng med Josse och hennes kittens. Hände inte mycket när jag kom hem så gick och la mig redan vid nio. Idag ska jag gymma och försöka ta tag i och göra ett nytt träningsschema. hare hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0